Gooood morgon ..


God morgon allihoppa !




Hjärtat mummsar massa frukost :)

Har har blivit så himla duktig på att äta
, men går väl åt mycke energi på dagis och sen när vi grejar här hemma ..
Ibland äter han nästan dubbelt så mycke som mig tusan , fast inte så att han rusar upp i vikt heller liksom ..
Åt en lika god frukost jag , färska frallor och grejor , sen avslutades min naturligtvis med en Powerking och en cigg ..
Fast lyckats skära ner den där förbannade rökningen mycke nu , är tusan lättare när man inte har nån eller några som typ tjatar på en om att inte röka . Sen blir jag ju så mycke mer motiverad nu när man kommit igång med motioneringen och träningen tusan , kan ju inte hålla på o förstöra den med massa cigg liksom :)
Så snart så kaaaaaaaanske man kan skriva att man är rökfri .. ..

Äntligen fredag , inge stress iväg till dagis utan här vaknade vi , låg kvar i sängen och kollade barnprogram , gick iväg och köpte lite färskt bröd och så , ätit i lugn o ro ..
Nu leker William här med massa nya leksaker och jag får en stund framför datorn innan det är dags att bege sig ut på långpromenad .. ..

Funderar på vad jag ska göra med min sömn tusan , om inte detta hjälper längre vad ska hjälpa då, man drar sig ju in i det längsta för att behöva kontakta nån också , men har ju orka på dagarna att fara runt så det är ju lugnt , kanske jag som är unik (eller det är jag ju på de flesta sätt;) ) som ej behöver så mycke sömn :)

Solen skiner ju så fint ute så är bara att bege sig ut och njuta av den tusna , sen får vi se om jag frå med lillebror Niklas på vårat eventuella resemål sen .. hahaha ..
Han kommer säääkert banga ur och skylla på ett stukat finger eller nått sånt :P

Kan nån förklara varför ljudet inte funkar på datorn eller ?! Blir gaaaaaaalen , vill ha min morogn musik ju , tur att tv:n finns , hur vaknar man annars till liv utan en massa bra musik liksom ..
Vill ha ett fungerande ljud nuuuuuuuuuu !

Nej nu härjar William om att jag måste komma och leka med honom , och jag blir söndergosad av vovvisar så nu ska jag ägna min uppmärksamhet till dom tusan ..

Hoppas alla får en fin fin dag nu , ut och njut i solskenet nu ;)
Snart måndag , då ärre fotbollsmatch igen .. .. hihi .. ..

oxox / Tezza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0