Måndags morgon igen .. .. Oklar helg .. ..


Ja men visst , då sitter man här igen och det är Måndags morgon ..
Man har lätt hjärnskakning , nacken gör ont , man är arg , ledsen och sviken (ovanligt *not*)

I Fredags så började allt jätte bra vi satt och drack lite , gick ut , olearys pratade massor , umgicks och hade det så trevligt så .. Sen blev det hemgång , fattar ärligt talat inte vad som hände , kommer ihåg att jag ser dessa två personer sen är de t svart .. Jag fick en rejäl putt och for rakt ner i backen med huvudet före , tydligen så var jag avsvimmad i typ 15 min ..
Världens liv runtomkring sen men jag ville bara hem ..
Bror ringde och mötte upp oss sen när vi äntligen var på g hem ..
Så satt vi här hemma , drack lite mer ( dum som man var) men trevligt hade vi det .. Sara kom ju förbi en sväng sen också , stackars blev ju jätte allergisk ..

Sen blev det en jätte tung stund , kom hit några och vi satt och pratade ett tag .. Det var tårar från flera håll och aa , bara jätte jobbigt .. Men samtidigt skönt att rensa luften ..
Får hoppas att de och förstod lite mer från den andras håll nu .. ..
Bara skönt om man kan ha hjälpt till ytterst lite på vägen i allafall ..

Sen blev det lugn och ro , vila och sova för mig resten av Lördagen ..

Sen kom bomben igen .. Kan verkligen inte förstå hur människan tänker , hur den kan säga som den gör och sen göra så om och om igen ..
Kan ej ens skriva nått ilsket här eller nått som förklarar och är väl iofs lika bra för jag skulle bara skriva så hårda grejor just nu .. ..
Men någonstans måste alla sätta ner foten och någonstans har allt ett slut , och detta verkar ha fått kommit till den gränsen nu .. ..

Säger det igen som så många gånger förr , - Behandla andra som du själv vill bli behandlad !

Söndagen tog man sig tillbaka till verkligheten , ryckte upp sig , nog för det kom ännu en smäll  då också som gjorde allt tusen gånger värre igen , men aa ..
Gick med vovvasarna , umgicks med Carro & Kornelea pratade ut , och hade skratt också ..
Fick äntligen hämta hem min älskade lilla William igen , då följde dom med, sen gick vi till parken , barnen fick äta lite glass och leka lite .. Sen poff var klockan mycke igen och dags att gå hem och göra sig i ordning för kvällen , kröp ner under täcket , myspyste massor eftersom mitt lilla hjärta hade pappa helg denna helg som sagt , sen sov vi sött ..

Nu är det full rulle här (and i love it), lilla hjärtat vill göra massa saker idag , bada , åka och leka med en kompis han vill handla ny keps , kolla på fotboll sen och aa jag vet inte allt .. Så vi får allt se sen under dagen vad det blir för nått vi hittar på :)
Nått skojs ska det allt bli i allafall , för finns ju inget som rycker upp en som mycke som ens barn , ser man honom glad , skrattandes och livlig så även om det bara är för en stund så rycks man ju upp från allt dåligt ..
Nog för att det kommer ta lång tid och massor innan detta slutar kännas , och vart allt slutar det har jag ingen ärlig anning om , men just nu är det inte åt det hållet som andra vill i allafall .. ..
Det kommer krävas mycke handlingar och en låååång tid .. ..

Sen fick jag ett sms från världens underbaraste lilla girli ..
Tusan aa fy tusan säger jag bara .. ..
Kan inte sätta mig in i situationen , men jag kan försöka och se på de bitar jag haft genom livet som är de samma nu ..
Men fick ju prata lite sen och jag är helt övertygad att oavsett hur allt slutar så komemr du klara av det , för visst kan det vara svårt att tänka nu , men du är bland de smartaste personer jag känner så du kommer inte göra nått du kommer ångra sen .. Du kommer ta tag i detta , tänka klart , rycka upp dig och komma ur detta starkare än någonsin ..
Jag finns alltid här 24/7 och kommer stötta igenom allt , om det så blir den långa eller den korta tiden ..
Och aa gud jag vet ej vad jag ska skriva liksom ..
Men du vet att jag altid finns här gummsi <3 Love ya !

Sen undrar man vart en viss person tog vägen i mitt liv .. Kom tillbax ..
Inte hört nått på  flera dagar nu och det gillar jag verkligen inte , men vad ska man göra .. Kan egentligen bara hoppas att man hör nått snart , snart snart .. ..  @->--

Gud vilket negativt inlägg ..
Men kommer säkert ett mer glatt ikväll eller i morgon när jag har massa att skriva om vad jag och William har gjort :)
Så nu ska vi allt ta tag i dagen här och bara köra på .. ..


AaAa en sak till .. Oavsett vad kommer jag alltid finnas här , hjälpa och stötta , du kommer alltid ha en plats hos mig ..
Men ibland blir inte saker som man vill . ...

Ha en bra dag nu alla , för det ska allt jag försöka ha ..

xoxo / Tezza

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är bäst i heeeela världen!!!!

2009-05-25 @ 14:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0