Seg startad idag .. ..


Idag är det en viss liten tjej som är huuuuur seg startad som hellst , aaa jag alltså :P

William är på dagis , han ville verkligen inte det alls idag , tycker så syn dom honom då eftersom jag ändå bara är hemma typ när han är där .. Men efter lite övertalning och prat om vad vi kan hitta på sen när jag hämtar honom så gick han med på att stanna i alla fall efter lite tårar i ögonen .. Mitt lilla hjärtegull , det smärtar i mitt hjärta .. ..

Nu sitter jag här med min powerking och laddar för att städa lite , golvet o så kvar sen igår  , sen blir det la långpromenad och träning innan jag får hämta hem lilla hjärtat ..
Vet att jag egentligen inte borde träna eftersom jag är förkyld än , men min kropp får ju sån förbannad överskotts energi nu när jag ej tränat på ett par dagar .. Kryper i hela mig , så i dag kan jag tusan inte låta bli , på med mina videosar och fram med vikterna så ska man nog få slut på energin efter några pass :)



Sköning bild juuueee :P hahahhaha
<3

ÅåÅååhhh ge mig styrka att ta tag i dagen nu då .. Konstigt att man kan vara så seg fast det samtidigt kryper i hela kroppen tusan .. .

Gjorde nyss ett quiz på Fb , bitter fi*ta blev man , hahahaha oväntat eller ? :)

Ja o igår hände det inte så mycke mer , hade en mysoys dag här hemma , gick till affären en sväng o med vovvsar thats it typ .. Men var hur skönt o myspys som hellst ..
Lite tråk att man missade fotbollen och så , var ju jätte kul att kolla sist , men det kommer ju fler matcher liksom :D

Saknar en värld som jag kände mig så hemma i .. ..

Nej nu ska jag ta tag i det här , kanske uppdaterar lite senare om vad vi har hittat på under dagenslopp :)

xoxo /  Tezza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0