Varför ska det blåsa för ?


Solen skiner så fint där ute , men den förbannade vinden förstör ju allt , hade ju vait helt underbart väder annars ..

Carro sa i morse att det finns inga dåliga väder , bara dåliga kläder :) hihi , känns bekant ..
Så efter barnen var på dagis (william ville ju som vanligt ej vara kvar där när jag lämnade honom) så klädde man sig för storm vädret och gick på lång promenad ..
Hon som prata om kläder kom i tröja och fick gå o dra i den för att inte frysa :)
Men som sagt , så fort det inte blåste så var det ju varmt .. ..
Så duktig var vi i allafall o gick i rask takt osv , nu är vi på rätt spår igen :)

Hem och städade undan lite , gick o handlade lite mat och aa allt hemma fix ni vet ..
Sen fick jag hämta hem min lilla William .. ..
Han blev helt uppspelt när jag började cykla åt fel håll när vi skulle hem :)
Sa att cykeln styrde själv och det gick han ju på en liten stund i allafall .. haha ..
Åkte och köpte kritor till honom och så , sen cyklade vi hemmåt ..
Men vid korsningen styrde cykeln själv igen och åkte mot lekparken :)
Det var ju uppskattat till tusan i allafall .. Han hade inte sett att jag hade med hans lekparks saker så blev jätte glad när jag plockade fram dom .. ..



Snyggo :)



Monster William :)




Inte berädd på den slem pussen .. haha ..



Fuskar inte när man går balansgång :)




Leker loss .. ..


Det var ju nästan vidstilla där så det var riktigt skönt att sitta i parken idag , satt i timmar för att få njuta lite av solen ..

Sen har vi ätit mummsiga pannkakor , gick ju liiite bättre denna gång att steka dom i allafall :)
Var ju smöret det var fel på sist tusan , INTE mig .. ..

Har skickat sms till en idag , visst tog orden emot men är ju ändå så jag känner ..
Kommer alltid önska o hoppas på att vägen formar sig annorlunda eller att den hade gjort det ..
Det är en stor sorg och ett tomrum i mitt hjärta :,(

Sen står allt det andra rätt stilla , känns riktigt jobbigt ..
Hoppas ögonen öppnas ordentligt snart ..
AaA jag vet ej vad jag ska säga tusan .. hmm ..
Snälla !

Nu sitter jag och pratar med underbara Hanna aka kärringa .. Alltid så mycke att prata om , speciellt nu ..
Världens underbaraste lilla girli <3

Ska ut o promenera med Carro , Kornelea  och hundarna nu , lite kvälls promenad , hon har ju en hel del att prata om nu också , förbannat skumt det där fan men aa ..

Sen blir det myspys med William , söva honom och pusta ut i soffan .. ..

Nej dags att kila ..
Tjoflöjt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0