William lyfter alltid upp en .. ..


Ja jag säger bara det , finns ju inget som lyfter upp en så mycke som ens egna barns lycka ..
Igår drog vi iväg till Gustavsvik , han bara älskart ju ..
Man kan ju inte låta bli att känna lyckan sprida sig i hela kroppen när man ser honom skina upp så där .. ..
Han började ju redan att vara min lilla apa här hemma , kom med en sjal på huvudet och sa - Titta mamma , är det så här man ska göra :)



Min snyggo :P

Ja som sagt , iväg till G-vik och var där i massssa timmar , jätte skojs var det tusan ..



Rider på odjuret :)



Snyggaste posen som vanligt :P



<3



Så här munter ser man ut när man måste äta upp innan man får bada vidare ..



Men så blev det glatt igen så fort man var ute i vattnet :)


AaA vi badade typ ihjäl oss , men helt lagom för mig eftersom han ville dit eller till lek&bus landet , G-vik klarade ju min nacke av liksom , kan man ju vila emellan åt och han är ju så söt som älskar att sitta i bubbelpoolen , så kunde ju gotta sig där lite också liksom ..

Sen fuskade vi igår igen , åt Mcdonalds tusan , fy på oss .. Fast Carro den saken hade allt fuskat hon också :) hahaha
Känns ju ännu hemskare nu att hålla på o fucka när man inte kan träna eller gå långpromenader tusan ..
Ringde vårdcentralen idag men som vanligt ingen telefon tid , ska slå deras nr direkt när dom öppnar i morgon .. ..

Nu är William på dagis , ska straxt hämta honom , då ska vi hem till Carro och Kornelea , ovanligt *not* :)
Står väl på schemat att mummsa lite mat , leka loss och prata ..
Hon är ju så lätt att prata med just nu eftersom hon kan känna igen sig i vissa saker ..
Och min underbara kärringa har jag ju så klart osså till hands , dock har hon lite mycke för sig själv just nu , men skulle hjärnan krascha totalt här så ringer jag på studs :)

Varit på stan idag o gottat mig i solen med Sanna en stund .. Riktigt nice tusan .. LÄnge sen nu och våra träffar har ju en tendens till att inte gå så bra att fullfölja , men nu äntligen så :) Massa prata och sen kom regnet tusan ..
Men snart igen så gummsi tusan @->--

Så fort man kommer hem så börjar tankarna snurra i huvudet tusan , när man sitter själv och inte gör nått ..
Varför varför varför ?!

Och sen en funderig , folk säger ju att kärlek och att älska någon bara är en typ tillfällig sinnesförvirring ..
Men hur länge kan en tillfällig sådan vara egentligen ?
Bara undra liksom .. ..

Nej nu ska jag iväg och hämta mitt lilla hjärtegull
, och sen vidare till girlsen som sagt ..

Hoppas alla får en trevlig dag ..
Kram&Puss   /   Tezza

Kommentarer
Postat av: Sanna

nästa gång får d bli vin på min balkong =)

2009-05-27 @ 22:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0