2010-01-01 GOTT NYTT ÅR



Jag måste börja hela detta inlägg med att säga GRATTIS till Hanna aka Kärringa & Jonas till er lilla Alvin som kom till världen igår , nyårsafton och allt :) Grattis grattis o jag måste få gosa loss snart juueee :D
Lots of love !

Nyårsafton då ..

Den firade vi igår ute hos mina föräldrar , massa gott och äta myspys och den bästa daten jag kunnat få just nu , två var dom också :)



Ja men visst , jag hade turen att få vara barnvakt åt Williams lilla kusin Melwin ..
Nu blev ni avundsjuka på mina dater va :P ?! hihi



Bästa nyårsfirarna :)



Gullosar <3

William somnade vid typ 22:30 , han väääääääägrade erkänna att han var trött (ovanligt *not*) Men tillslut somnade han så sött där i soffan och inte gick han att väcka vid tolvslaget heller snutten ..
Däremot lilla Melwin , han höll igång till kl 23:40 typ , helt galet glad liten unge det där , låg och skrattade tills han somnade typ :) Tur att jag var barnvakt åt honom annars vetti tusan om jag hade klarat av att hålla mig vaken till kl 00:00 , nu var det ju dock inga problem :)
Jätte myspysig nyårsafton , den var toppen och nu är äntligen vårt 2010 här <3


Saknade bara dig så oerhört mycket !
Sånna här helger ska man ju fira med sin familj , sina nära och kära , vilket jag gjorde men bland den största biten fattas ju .. Fuckt up är det !
Men nu siktar vi framåt och håller tummarna för att vi aldrig behöver fira nått sånt här ifrån varandra igen ..



Love u soo my baby boo <3 Hoppas du förstår hur älskad och saknad du är !


Idag då ?

Varit i lämnat Melwin igen och nu är jag och William hemma i vår lugna lilla vrå igen ..
Städa undan lite här hemma , sen ska William ha pappa helg denna helg *kommer sakna ihjäl mig*
Och jag ska nog ut till min lilla fruga Sanna och ha film myspys kväll för äntligen är vårat år här..

Nej dags att styra lite här hemma som sagt o packa till William ..
Tjoflöjt på er alla :)

Gott Nytt År & God Fortsättning !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0