Sanna & Tezza kväll <3


Ja igår hade vi ännu en underbar Sanna & Tezza aka the asses kväll .. Lovley !
De mörkaste stunder lyckas hon lyfta upp mig ur och gör de ljusaste stunder fulländade <3



Sötnötter :P



Mongosar



pattlisa :P haha



Så roligt man kan ha :p

AaaAa gårdags kvällen behövdes verkligen , fick mig så mycke skratt som jag ej fått på väldigt väldigt länge nu , när vi båda är på värsta flummo humör så är det la bäst för almänheten att hålla sig undan kanske för deras egna psykiska hälsas skull :P

Vi satt först hemma hos mig och var la bara allmänt mongo , jag drack lite mumms vin * gott gott* och Sanna hävde glatt i sig sina öl ;) Den faen lurade mig att hon glömt min påsa med alla mina saker hemma , så då höll jag tusan på att ställa in kvällen *what to wear liksom* men när jag kom ner för att öppna dörren så stod hon där med ett leende på läpparna den dum dumma kvinnan :P
Sen blev det Ritz för vår del ..
Skumt ställe det där , folk är ju liksom typ galna , dyng fulla , noll koll och aa säger då det ..
Ritz-psyk = sentaste uttrycket :)
Men man kan ju inte göra annat än det bästa av situationen så vi röjde loss och hade skojs ..
Sen tappade jag bort min lilla Sannhul , - haaalllåååå vart ärrrrrru ?
På väg hem ringde hon äntligen upp , både vara hela och behållna så det var ju bra , jag fortsätter min lilla gångtur i snön .. Kort efter man kommit in i värmen så ringer hon i gen .. Efterfest efterfest ? kom igen tezza ? HELL NO ! gammal o grå som man är så hade man kastat in festar handduken för kvällen tusan .. Tråk Tezza jaaaaaaaaaaag vet :)

Men sen är det ju en utav oss som var nykter vid utgång ifrån krogen och som även mår som en prinsessa idag och den andra utav oss som var fuller och röjde vidare o mår som en säck potatis typ idag .. Ni kan ju själva få gissa vem utav oss som var vem :)

Nu har jag städat undan  lite här hemma , gått med vovvas och snart kommer mitt lilla hjärtegull hem efter sin pappsi helg .. Underbart myspys ska det bli att få hem honom .. Bara mysa ner oss i soffan och kolla film ! <3

Nej springa iväg till affären kanske och köpa nått mummsigt till mig o william ..
Hoppas alla haft en bra helg och att ni njuter av söndagen för i morgon är det ny arbetsdag och hell yeaaahh vad mycke man har på jobbet i morgon tusan .. Ska starta upp kvällspasset på nytt uppdrag och så tror jag det var 5 intervjuer i morgon osså .. Jobba på hej o hå .. men är dock väldans skojsigt !


Vill skriva om en sak till som är lite väldans små tråkig , men vetti tusan vad jag ska skriva eller hur jag ska börja så jag får väl helt enkelt ta det en annan dag , nu försöker jag göra så mycke som möjligt för att ej ens tänka på det men men lyckas la inte så bra .. ..

Neeeeeeeheeeeeee iväg till affären var det och så hoppas vi på att william kommer snart ..
Vill ju ha alla mina pojkar här hemma juueee !!!!! Tusan .. ..

XoXo / Tezza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0